Kampania promocyjna “Doczekaliśmy się!”
Niemal 40 billboardów i city lightów w sześciu miastach, współpraca z sześcioma vlogerami, artykuły sponsorowane w magazynach turystycznych i szeroko zakrojona akcja w social mediach to elementy przygotowanej przez nas kampanii promocyjnej #DOCZEKALISMYSIE, realizowanej od maja do lipca 2020 roku. To jedna z największych kampanii promocyjnych Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej w ostatnich latach.
„Doczekaliśmy się” to hasło naszej kampanii promocyjnej wspierającej przywrócenie ruchu turystycznego. Czas pandemii COVID-19 był dla branży turystycznej trudny i niezwykle wymagający. Sami turyści, poprzez liczne obostrzenia, często rozważali rezygnację z tegorocznych wakacji. W ramach akcji z początkiem czerwca w wielu wielkopolskich miastach – Poznaniu, Pile, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Gnieźnie pojawiły się billboardy i citylighty. Celem była promocja regionu, który otwarty, czeka na turystów. Reklamy będą widoczne do końca czerwca. Równolegle w naszych kanałach w mediach społecznościowych prowadzona była akcja promocyjna, oparta na współpracy z polskimi blogerami i vlogerami, którzy przygotowują dla nas treści zachęcające do zaplanowania wycieczek po Wielkopolsce oraz informujące o kolejnych otwieranych atrakcjach.
Kampania WOT obejmuje także artykuły w prasie oraz działania w mediach społecznościowych. Od ponad trzech tygodni na profilach wielkopolska.travel na portalach Facebook i Instagram pokazujemy, że Wielkopolska jest bezpieczna i przygotowana na przyjęcie gości z regionu i nie tylko. Odbiór internetowej akcji pokazuje, że wiele osób chętnie zwiedzi zaproponowane przez WOT szlaki, miasta i wyjątkowe miejsca, dostępne tylko w Wielkopolsce oraz powróci do pomysłu wakacji w regionie.