Webinaria dla branży hotelarskiej

Zapraszamy wszystkich hotelarzy oraz właścicieli obiektów noclegowych z Wielkopolski do udziału w cyklu sześciu webinariów, mających stanowić odpowiedź na liczne pytania i niewiadome, towarzyszące prowadzeniu biznesu w dobie światowej pandemii COVID-19. Przez trzy tygodnie, w każdy wtorek i czwartek będzie można wziąć udział w spotkaniu online z jednym ze starannie wybranych ekspertów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedsiębiorców z województwa wielkopolskiego, wymagana jest jedynie wcześniejsza rezerwacja.

Zachęcamy do zapoznania się z programem i tematyką webinariów, jak również z informacjami o naszych prelegentach. Będą one na bieżąco aktualizowane. Cykl przygotowany we współpracy z Samorządem Województwa Wielkopolskiego.

Webinaria dla hotelarzy


Program

28 kwietnia – godz. 11:00 Artur Roguski | Why So Social: Wakacje inne niż wszystkie, czyli jak wykorzystać media społecznościowe oraz internet w promocji i sprzedaży usług hotelarskich w 2020 roku

30 kwietnia – godz. 12:00 Marcin Mączyński, Marcin Procajło |Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego: Hotele po pandemii. Jakie mogą być nowe wymagania sanitarno-higieniczne?

5 maja – godz. 11:00 Ghorghe Marian Cristescu | Polski Holding Hotelowy: Rozwiązania Tarczy antykryzysowej istotne dla hotelarzy

7 maja – godz. 11:00 Marcin Mączyński, Marcin Procajło |Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego: Hotele po pandemii. Jakie mogą być nowe wymagania sanitarno-higieniczne?

8 maja – godz. 11:00 Jacek Bogusławski | Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Hubert Zobel | Wielkopolski Fundusz Rozwoju, Krzysztof Leń | Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego, Rafał Zdzierela | WARP w Pile, Renata Jańczak | ARR w Koninie: Wsparcie Samorządu Województwa Wielkopolskiego dla wielkopolskich przedsiębiorców

12 maja – godz. 11:00 Monika Czaplicka | czaplicka.eu: Możliwe scenariusze kryzysu w hotelu w kontekście powrotu do funkcjonowania po pandemii

14 maja – godz. 11:00 Jacek Janowski | Polska Organizacja Turystyczna: Działania Polskiej Organizacji Turystycznej podczas trwania pandemii COVID-19

19 maja – godz. 11:00 Marika Kachelska | Profitroom: Kampanie Google Ads, Facebook Ads i metasearche w obliczu koronawirusa

 


Rejestracja

28 kwietnia Artur Roguski | Why So Social: Wakacje inne niż wszystkie, czyli jak wykorzystać media społecznościowe oraz internet w promocji i sprzedaży usług hotelarskich w 2020 roku

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

30 kwietnia Marcin Mączyński, Marcin Procajło | Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego: Hotele po pandemii. Jakie mogą być nowe wymagania sanitarno-higieniczne?

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

5 maja Ghorghe Marian Cristescu | Polski Holding Hotelowy: Rozwiązania Tarczy antykryzysowej istotne dla hotelarzy

rejestracja  Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

7 maja Marcin Mączyński, Marcin Procajło | Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego: Hotele po pandemii. Jakie mogą być nowe wymagania sanitarno-higieniczne?

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

8 maja – godz. 11:00 Jacek Bogusławski | Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Hubert Zobel | Wielkopolski Fundusz Rozwoju, Krzysztof Len | Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego, Rafał Zdzierela | WARP w Pile, Renata Jańczak | ARR w Koninie: Wsparcie Samorządu Województwa Wielkopolskiego dla wielkopolskich przedsiębiorców

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

12 maja – godz. 11:00 Monika Czaplicka | czaplicka.eu: Możliwe scenariusze kryzysu w hotelu w kontekście powrotu do funkcjonowania po pandemii

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

14 maja – godz. 11:00 Jacek Janowski | Polska Organizacja Turystyczna: Działania Polskiej Organizacji Turystycznej podczas trwania pandemii COVID-19

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

 

19 maja – godz. 11:00 Marika Kachelska | Profitroom: Kampanie Google Ads, Facebook Ads i metasearche w obliczu koronawirusa

rejestracja Rejestracja na platformie ClickMeeting

Prelegenci

Artur Roguski

Artur RogulskiPracę w social media rozpoczął 10 lat temu w agencji Ogilvy Poland. Doświadczenie zdobywał w magazynie Brief.pl, Grupie Onet-RAS (Fakt i FAKT24.pl), Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party), agencji komunikacji PR dfusion (Samsung, Microsoft Polska, Cisco, DPD, Uber) oraz agencji kreatywnej Huta 19 im. Joachima Fersengelda (Żubr, Castorama Polska, Schleich).

Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy i na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku dziennikarstwo. Członek rady programowej Forum IAB 2018 .

Monika Czaplicka

Monika CzaplickaZ wykształcenia socjolożka. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, współautorka „Biblii E-biznesu II”. Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek.

 

Marcin Mączyński

Marcin MączyńskiOd 2016 roku sekretarz generalny i członek zarządu Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Pracował w sieci hoteli Gromada, gdzie był m.in. dyrektorem centralnego biura sprzedaży i marketingu oraz dyrektorem biura hoteli. Pełnił funkcje menedżerskie w Grupie Trip, m.in. doradcy zarządu Grupy Trip i wiceprezesa zarządu hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce. W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Był też wiceprezesem zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce i przewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki, a także członkiem Rady Programowej PIT.

 

Gheorghe Marian Cristescu

gheorghe cristescuPrezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego Sp. z o.o., Prezes AMW Hotele Sp. z o.o. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął ponad 20 lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich oraz międzynarodowych sieciach hotelarskich: Radisson, Accor Hotels, czy Best Western.

Pełnił funkcję Prezesa Zarządu Chopin Airport Development. Od stycznia 2019 r. G. M. Cristescu objął stanowisko Prezesa Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), którego celem jest konsolidacja zarządzania obiektami hotelowymi, należącymi do Skarbu Państwa. Od września 2017 r. pełni funkcję przewodniczącego Społecznej Rady Turystyki przy MSiT.

Paulina Mazurkiewicz-Kurek

Paulina-Mazurkiewicz-KurekKarierę w branży hotelarskiej rozpoczęła w grupie Accor, we Francji. W Polsce zajmowała się wdrożeniem finansowania inwestycji Accor w Polsce, a następnie wprowadzeniem audytów po operacyjnych i procedur wew. kontroli i audytu w hotelach Accor i Orbis. Jako członek zarządu w spółce Orbis Transport była także dyrektorem finansowym. Wcześniej pracowała dla francuskiej spółki Accor, gdzie zajmowała się m.in. wprowadzaniem marek sieci na rynki polski i litewski, w tym także finansowaniem połączenia Accoru i Orbisu. Od 2017 roku Dyrektor Finansowy w spółce Polskiego Holdingu Hotelowego. Na początku kryzysu związanego z pandemią koronawirusa  włączyła się do prac zespołu doradczego przy Ministerstwie Rozwoju.

Jacek Janowski

jacek janowskiDyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w Polskiej Organizacji Turystycznej. Z polskimi regionami współpracuje od piętnastu lat. Prace w POT rozpoczął w 2001 roku. Początkowo, jako specjalista a od 2012 roku jako wicedyrektor departamentu odpowiedzialnego za współpracę z regionami, LOTami i samorządami. Specjalizuje się w marketingu terytorialnym. Jego domeną jest kształtowanie i promocja produktu turystycznego. Odpowiedzialny za takie projekty jak: Certyfikaty POT dla najlepszych produktów turystycznych, Polska zobacz więcej „weekend za pół ceny”, EDEN Polska, Turystyczne Mistrzostwa Blogerów, Na wsi Najlepiej.

 

Jacek Bogusławski

jacek bogusławskiCzłonek Zarządu Województwa Wielkopolskiego, rodowity pilanin, absolwent studiów MBA w Collegium Humanum – Szkole Głównej Menedżerskiej. Dyplom akredytowany przez Apsley Business School – London. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunku ekonomia. Od 2010 roku radny Rady Miasta Piły, przewodniczył komisji gospodarki miejskiej. Przez blisko 23 lata prowadził działalność gospodarczą jako właściciel firmy Studio Promocyjno Handlowe CREDO. Podlegają mu Departamenty Gospodarki, Środowiska, Sportu i Turystyki, także Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie i Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego.

Marika Kachelska

Marika KachelskaTeam Leader zespołu e-marketingu w Profitroom. Zaczynała od copywritingu, pracowała jako specjalistka ds. content marketingu, a następnie zajmowała się marketingiem i PR-em (online i offline) w wewnętrznym dziale firmy technologicznej. W Profitroom od ponad dwóch lat odpowiada za planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych hoteli oraz kontakt z klientami. Certyfikowana specjalistka Google w zakresie kampanii płatnych i Google Analytics.

 


Partnerzy

Cykl webinariów został przygotowany we współpracy z Samorządem Województwa Wielkopolskiego

Samorząd województwa