Nowe citylighty w Poznaniu

Wraz z poczatkiem września ruszyła druga część naszej akcji promocyjnej skierowanej do mieszkańców Poznania. Tak jak w sierpniu motywem przewodnim był aktywny wypoczynek i szlaki kajakowe w Wielkopolsce, tak w we wrześniu dominować będą podróże w stylu slow life. Chcemy przekonać poznaniaków, że aby odnaleźć ciszę i spokój oraz relaks w bliskim kontakcie z naturą wcalenie muszą wyjeżdżać setek kilometrów od domu, ale że liczne opcje czekają już po godzinie jazdy samochodem.

Głównym narzędziem, który wykorzystujemy są rozmieszczone w kilku punktach miasta city lighty, czyli panele reklamowe zamontowane na przystankach komunikacji publicznej. Zapewniają one bliski kontakt odbiorcy z przekazem, a przy okazji (co również dla nas ważne) nie wcinają się agresywnie w krajobraz miasta, jak nośniki wielkopowierzchniowe. Drugim narzędziem są panele reklamowe zamontowane na rowerach miejskich. Na dobre wpsiały się one w krajobraz miasta, a ich naturana mobilność sprawia, że nasz przekaz w naturalny sposób zmienia swoje położenie, docierając do coraz to nowych osób. Ostatnim elemenrtem będzie spójna graficznie z powyższymi kampania online, również stargetowana na mieszkańców Poznania i podmiejskich gmin.

Akcja potrwa do końca października.