Chiny: turyści wracają do muzeów
Po spadku ilości zachorowań w Chinach muzea ponownie zostały otwarte i są chętnie odwiedzane przez turystów. Nie wszystkie rozwiązania azjatyckie są możliwe do wprowadzenia w Polsce, warto jednak przeczytać, w jaki sposób w pierwszej fazie wznowienia ruchu turystycznego zapewnić bezpieczeństwo obsłudze i zwiedzającym: https://dragontrail.com/resources/blog/how-museums-in-china-are-reopening-post-covid-19
WeChat to chiński odpowiednik Facebook Messengera. Jak promować instytucję kultury przy użyciu komunikatora? Sprawdźcie tutaj: https://jingtravel.com/the-jing-travel-wechat-index-feb-2020/
W strategii cyfrowej promocji warto także pamiętać o zyskujących dziś na popularności wirtualnych wycieczkach oraz innych sposobach na interakcję z wykorzystaniem Internetu. Na ten temat przeczytać można na https://jingtravel.com/virtual-tours-gamification-online-exhibitions-chinas-museums-coronavirus/
