Promocja hoteli

Czy hotele mogą promować się w trakcie epidemii? Obecnie w Polsce hotele zostały ustawowo zamknięte. Jak tylko epidemia zacznie zanikać, restrykcje będą łagodzone. Wówczas bardzo ważne stanie się wyjście do klientów z odpowiednim przekazem promocyjnym. A może już teraz warto pokazywać w mediach społecznościowych i na stronach internetowych, że robimy wszystko, by zachować niemalże sterylną czystość i dać jak najwyższe poczucie bezpieczeństwa i komfortu naszym klientom?

Zaraz po epidemii turyści niechętnie mogą korzystać z wszelkich ogólnodostępnych usług nadal obawiając się o swoje zdrowie. Na podstawie wyników badań chińskiej branży hotelarskiej warto sprawdzić jakie elementy można akcentować w przekazach promocyjnych, by to właśnie nasz obiekt wybrali na miejsce swojego pobytu. 6 kluczowych wskazówek od chińskich hoteli znajdziecie na stronie  https://dragontrail.com/resources/blog/coronavirus-and-digital-marketing-6-lessons-from-hotel-brands-in-china