Wielkopolska – to tak blisko!

Spoty radiowe, reklama outdoorowa w czterech miastach, szeroko zakrojona akcja promocyjna w mediach społecznościowych oraz uliczny ambient w dwóch wybranych lokalizacjach – tak w skrócie prezentuje się kampania promocyjna Wielkopolska – To Tak Blisko!, którą realizujemy w lipcu 2021 roku. Celem planowanej od początku roku kampanii jest dotarcie do mieszkańców największych aglomeracji miejskich z sąsiednich regionów i zachęcenie do wybrania Wielkopolski jako miejsca kolejnej weekendowej wycieczki.

Rok 2021 to kolejny rok, w którym obostrzenia antypandemiczne oraz niepewność podróży zagranicznych przyczyniły się do gwałtownego wzrostu zainteresowania podróżami po Polsce. Chcąc wykorzystać zaistniałą sytuację przygotowaliśmy kampanię promocyjną pod hasłem “Wielkopolska – to tak blisko!”, której grupą docelową byli mieszkańcy najbliższych dużych aglomeracji miejskich: Łodzi, Szczecina, Wrocławia, Bydgoszczy i Zielonej Góry, w wieku 25 – 60 lat. Jednym z podstawowych założeń było odniesienie się do lokalności we wszystkich kreacjach marketingowych, aby w ten sposób lepiej i bardziej bezpośrednio trafić do mieszkańców poszczególnych aglomeracji. Dlatego też każdy przekaz opiera się na wskazaniu konkretnej, wyrazistej atrakcji  z Wielkopolski wraz z dopiskiem jak blisko się ona znajduje (przykładowo: “Leszno, tylko godzina jazdy z Wrocławia”). Doskonale wpisuje się to w trend obecny już od jakiegoś czasu w marketingu.

Kampania reklamowa “Wielkopolska – To Tak Blisko!” obejmowała:

  • Reklamę zewnętrzną (city light) w Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy i Poznaniu
  • Reklamę radiową w Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu i Bydgoszczy (łącznie 280 emisji spotu)
  • Reklamę na Facebooku i Instagramie targetowaną na mieszkańców Szczecina, Łodzi, Wrocławia, Bydgoszczy, Poznania i Zielonej Góry
  • Uliczną akcję ambientową w Łodzi i Wrocławiu

Kampania reklamowa była realizowana w dniach 12 – 31 lipca 2021 roku. Jeśli wyniki skuteczności okażą się zadowalające wówczas kampania będzie kontynuowana w przyszłym roku.