Pierwsze efekty study tourów na Szlaku Piastowskim
Mamy pierwsze efekty study tourów, które zorganizowaliśmy w ramach projektu rozwoju i promocji Szlaku Piastowskiego. Przypominamy, że w sumie zaplanowaliśmy cztery wyjazdy, a w każdym uczesniczyć będzie 6-8 osób: blogerzy, dziennikarze, touroperatorzy. Przygotowane zostały dla nich dwie trasy, obejmujące całośc Szlaku Piastowskiego w województwie wielkopolskim i część obiektów z województwa kujawsko-pomorkiego. Za organizację i logistykę podczas study tourów odpowiada agencja Aplan Media z Łodzi, która na nasze zlecenie realizuje kampanię promocyjną, będącą częścią projektu.
Mamy już pierwsze publikacje! Na początek warto przyjrzeć się wpisom, które pojawiły się na blogach turystycznych, których autorzy przyjęli nasze zaproszenie na Szlak Piastowski.
- Paragon z podróży (Bartek Szaro) “20 rzeczy, których dowiedziałem się o Polsce na Szlaku Piastowskim”
- Los Wiaheros (Alicja Rapsiewicz) “Szlak Piastowski, klimaty jak z Robin Hooda”
- Moi mili (Kaja Wolnicka) “Szlak Piastowski – Na tropie rodzinnej przygody”
Zapraszamy do czytania!!