Kampania promocyjna Szlaku Piastowskiego
Na przełomie maja i czerwca ruszyła wyczekiwana od dawna kampania promocyjna Szlaku Piastowskiego, będąca elementem realizowanego przez WOT projektu Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski. Kampania realizowana będzie przez agencję Aplan Media z Łodzi, która złożyła najbardziej korzystną ofertę w postępowaniu przetargowym.
Kampania potrwa cztery miesiące i będzie obejmować zarówno działania w sieci (social media, artykuły sponsorowane, reklama GDN na YouTube), jak i bardziej tradycyjne narzędzia (reklama na citylightach w największych miastach, kampania radiowa, eventy promocyjne oraz działania typu ambient). Co więcej, wyłoniona agencja zrealizuje serię wyjazdów studyjnych po Szlaku Piastowskim dla dziennikarzy, blogerów i touroperatorów. Wizyty te będą odbywać się w lipcu i sierpniu.
Zgodnie z zaproponowaną przez Aplan Media koncepcją, motywem przewodnim kampanii będzie Piast Superbohater. Celem jest odświeżenie wizerunku Szlaku Piastowskiego oraz dotarcie do nowych grup odbiorców poprzez połączenie turystyki kulturowej z popkulturą.
Bieżące działania w ramach kampanii można śledzić na naszym profilu na Facebooku, na profilu Szlaku Piastowskiego oraz na stronie szlakpaistowski.pl.
Projekt rozwoju Szlaku Piastowskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.