Podsumowanie cyklu webinariów dla branży hotelarskiej i turystycznej
Za nami cykl spotkań dla branży hotelarskiej i turystycznej, organizowany przez WOT we współpracy z Samorządem Województwa Wielkopolskiego. Tematyka była szeroka – eksperci starali się odpowiedzieć na pytania, towarzyszące prowadzeniu biznesu w dobie pandemii COVID-19. Uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak w tym trudnym czasie prowadzić działania w mediach społecznościowych, jak komunikować się z klientem oraz co robić w sytuacji kryzysowej. Usłyszeliśmy także o wprowadzonych wymaganiach sanitarno-higienicznych, nowych rozwiązaniach tarczy antykryzysowej, działaniach Polskiej Organizacji Turystycznej i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. W webinariach uczestniczyli hotelarze, właściciele obiektów noclegowych i inni przedstawiciele branży turystycznej z całej Polski. Zachęcamy do zapoznania się z nagraniami.
Artur Roguski | Why So Social: Wakacje inne niż wszystkie, czyli jak wykorzystać media społecznościowe oraz internet w promocji i sprzedaży usług hotelarskich w 2020 roku
Paulina Mazurkiewicz-Kurek | Polski Holding Hotelowy: Tarcza antykryzysowa – rozwiązania istotne dla hotelarzy
Marcin Mączyński, Marcin Procajło |Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego: Hotele po pandemii. Jakie mogą być nowe wymagania sanitarno-higieniczne?
Jacek Bogusławski | Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Hubert Zobel | Wielkopolski Fundusz Rozwoju, Krzysztof Leń | Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego, Rafał Zdzierela | WARP w Pile, Renata Jańczak | ARR w Koninie: Wsparcie Samorządu Województwa Wielkopolskiego dla wielkopolskich przedsiębiorców
Monika Czaplicka | czaplicka.eu: Możliwe scenariusze kryzysu w hotelu w kontekście powrotu do funkcjonowania po pandemii
Jacek Janowski | Polska Organizacja Turystyczna: Działania Polskiej Organizacji Turystycznej podczas trwania pandemii COVID-19
Marika Kachelska | Profitroom: Kampanie Google Ads, Facebook Ads i metasearche w obliczu koronawirusa
Polecamy również przygotowany przez nas informator dla branży “Recepta dla Turystyki”, stanowiący zbiór i syntezę praktycznych informacji na temat sytuacji rynku usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz narzędzi pomagających w opanowaniu zaistniałego kryzysu.