Kampania promocyjna “Doczekaliśmy się!”

„Doczekaliśmy się” to hasło naszej kampanii promocyjnej wspierającej przywrócenie ruchu turystycznego. Czas pandemii COVID-19 był dla branży turystycznej trudny i niezwykle wymagający. Sami turyści, poprzez liczne obostrzenia, często rozważali rezygnację z tegorocznych wakacji. W ramach akcji z początkiem czerwca w wielu wielkopolskich miastach – Poznaniu, Pile, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Gnieźnie pojawiły się billboardy i citylighty. Celem jest promocja regionu, który otwarty, czeka na turystów. Reklamy będą widoczne do końca czerwca. Równolegle w naszych kanałach w mediach społecznościowych prowadzona jest akcja promocyjna, oparta na współpracy z polskimi blogerami i vlogerami, którzy przygotowują dla nas treści zachęcające do zaplanowania wycieczek po Wielkopolsce oraz informujące o kolejnych otwieranych atrakcjach.

leszno billboard

Kampania WOT obejmuje także artykuły w prasie (czerwcowe wydanie Sukcesu po poznańsku) oraz działania w mediach społecznościowych. Od ponad trzech tygodni na profilach wielkopolska.travel na portalach Facebook i Instagram pokazujemy, że Wielkopolska jest bezpieczna i przygotowana na przyjęcie gości z regionu i nie tylko. Odbiór internetowej akcji pokazuje, że wiele osób chętnie zwiedzi zaproponowane przez WOT szlaki, miasta i wyjątkowe miejsca, dostępne tylko w Wielkopolsce oraz powróci do pomysłu wakacji w regionie.

W lipcu Wielkopolska Organizacja Turystyczna weźmie udział w ogólnopolskiej akcji promocyjnej Polskiej Organizacji Turystycznej. Szeroko zakrojone działania promocyjne – w telewizji, na portalach internatowych i mediach społecznościowych – mają spowodować, że hasło „odpoczywaj w Polsce” stanie się dla turystów zachętą do spędzenia wakacji w Polsce.