Zagraniczne targi turystyczne

Touristik & Caravaning w Lipsku, 16-20 listopada 2011

Międzynarodowe targi turystyczne Touristik & Caravaning to największe konsumenckie targi turystyczne na terenie wschodnich Niemiec. Impreza ta ma charakter promocyjno-handlowy i jest corocznie odwiedzana przez niemal 80 tys. potencjalnych turystów. Główne cele wizyt turystów niemieckich w Polsce to wyjazdy turystyczne, wypoczynkowe, zdrowotne, odwiedziny znajomych i krewnych oraz podróże służbowe.  Dużym zainteresowaniem cieszą się na rynku niemieckim produkty turystyczne: turystyka aktywna (rowery, wędrówki, sporty wodne), rekreacyjna i specjalistyczna, turystyka kulturowa i miejska (zwiedzanie dużych miast, imprezy kulturalne), turystyka przygraniczna, turystyka na terenach wiejskich oraz wellness & spa.

Uwagę turystów niemieckich zwracają szczególnie oferty następujących produktów turystycznych z naszego regionu:
- turystyka aktywna - rowerowa, piesza, wodna, konna
- zabytki kultury materialnej, trasy historyczne, imprezy kulturalne, sportowe, tradycje i folklor
- oferty hoteli i pensjonatów oraz ośrodków konferencyjnych i wypoczynkowych
- oferty ośrodków jeździeckich
- oferty zwiedzania pałaców, zamków i dworków oraz oferty noclegowe w obiektach zabytkowych
- oferty wypoczynku na wsi

Samorządy i branża turystyczna z Wielkopolski zainteresowana udziałem w targach proszona jest o kontakt z Działem Promocji Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej: tel. 61 66 45 258, e-mail: promocja@wot.org.pl

 

Pozostałe