Aktualności

Nowe turystyczne logo i hasło promocyjne Wielkopolski

Nazwa

14 października 2010r. podczas Konferencji Prasowej poprzedzającej 21. Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON odbyła się premierowa prezentacja nowego turystycznego logo Wielkopolski.

Tomasz Wiktor, Prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej przybliżył dziennikarzom szczegóły dotyczące Projektu "Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski" realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Nowo powstałe logo i hasło promocyjne to część wartego 5 595 476 zł Projektu, którego głównym celem jest wykreowanie jednolitego, turystycznego wizerunku Wielkopolski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, oferującego markowe produkty turystyki kulturowej, poprzemysłowej i aktywnej. Wartość dofinansowania Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi 85% kosztów kwalifikowalnych.

Nowe logo towarzyszyć nam będzie podczas licznych imprez targowych w kraju i zagranicą, a pierwszą z nich będą 21. Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. Zapraszamy do dzielenia się opiniami na temat nowego logo Wielkopolski podczas targów w dniach 20 - 23 października br. w pawilonie nr 5 na stoisku nr 147.

Pozostałe aktualności