Aktualności

Najbardziej zakochani są w Kaliszu

Nazwa

 Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu zdobyło tytuł „Miłosnego Centrum Informacji Turystycznej 2015 r." w konkursie dla Centrów oraz Punktów informacji Turystycznej zorganizowanym na fanpage Polskiej Organizacji Turystycznej.

Konkursy organizowane są od przeszło dwóch lat. Regulamin jest prosty, dostarczyć dowolne dzieło artystyczne zawierające kontekst konkursu, w tym przypadku MIŁOŚĆ, i powiązać go z miastem, bądź placówką „it". Głosowanie odbywa się przez wciśnięcie magicznego przycisku like na ścianie FB. Ideą każdego konkursu, czy to walentynkowego, czy wielkanocnego jest zaprezentowanie osób i ich kreatywności, które tworzą Punkty i Centra Informacji Turystycznej. Cechą dodaną facebookowych głosowań, jest na pewno dobra zabawa z fanami, którzy poznają ludzi z Punktów i Centrów „it" ze swojej okolicy integrują się z nimi i wspierają.
 
Do konkursu Walentynkowego wpłynęło 15-ście zgłoszeń, z których siedem zakwalifikowało się do finału. Z konkursu na konkurs poprzeczka podnoszona jest coraz wyżej, o czym świadczy pojawienie się filmów. Dotychczas prace konkursowe zawierały głównie zdjęcia lub memy. W tegorocznej edycji zwycięskie Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu przysłało właśnie film. Nagrodą są publikacje, które opublikowane zostaną na łamach portali POT o zespole Centrum „it" w Kaliszu oraz opis polecanych przez nich miejsc dla zakochanych. Dodatkowo na fanpage Polskiej Organizacji Turystycznej cały dzień poświęcony zostanie na promocję tylko CIT w Kaliszu oraz okolic i atrakcji turystycznych w regionie.
Konkursy to znakomite narzędzie promocyjne. Dzięki swej interaktywnej funkcji dają możliwość tworzenia ciekawych materiałów na zadany temat, przez osoby chcące wziąć w nim udział, jak również czujące i lubiące poruszane zagadnienie. Ich przekaz jest wyjątkowo cenny i wiarygodny. Bezsporną korzyścią takich konkursów jest zaangażowanie i zaciekawienie fanów miejscem, okolicą oraz atrakcjami turystycznymi destynacji, którą reprezentują Centra i Punkty "it". Organizatorzy i współtwórcy konkursów, licząc na to, że turyści zaprezentowane miejsca odwiedzą.
 
Gratulujemy zwycięskiemu Centrum Informacji Turystycznej w Kaliszu tytułu „Miłosnego Centrum Informacji Turystycznej 2015 r.".
 
Kolejna edycja konkursu odbędzie się już pod koniec marca. Będzie to konkurs poruszający tematykę Świąt Wielkanocnych, a zwycięzca uzyska tytuł: „Najbardziej JAJOWEGO Centrum/Punktu "it" 2015". ZAPRASZAMY do śledzenia fanpage POT.
 

Pozostałe aktualności