Aktualności

Informacja o wystąpieniu promocyjnym Wielkopolski na XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2013 w Warszawie w dniach 19-21 kwietnia 2013

 W dniach 19 – 21 kwietnia 2013 w warszawskiej Hali MT Polska na ul. Marsa odbyły się XVIII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2013. Odwiedzający Targi LATO to w przeważającej części mieszkańcy Warszawy i regionu Mazowsza oraz przedstawiciele branży.

            Targi przybrały w tym roku formę wielkiego festynu,  równolegle w tym samym terminie odbywały się  targi spożywczych produktów regionalnych „Regionalna”. Atrakcje, degustacje i strefa zabaw przyciągały rzesze rodzin z dziećmi.
            Wielkopolska Organizacja Turystyczna była organizatorem stoiska regionalnego o powierzchni 30 m2, które zostało zaprojektowane i przygotowane  do realizacji  projektu współfinansowanego ze środków WRPO pn. ”Kompleksowa Promocja Wiodących Produktów Turystycznych Wielkopolski na lata 2010-2013”.  
W tym roku WOT zaprezentowała dodatkowy moduł związany z nową wizualizacją wiodących produktów turystycznych w realizowanej właśnie kampanii z hasłami: Otwórz się na historię, Skocz na weekend,  Kolej na przygodę,  Wkręć się w tradycję. Odwiedzający mogli za pomocą ekranu dotykowego obejrzeć aplikację przedstawiającą kluczowe obiekty i atrakcje dla poszczególnych produktów. Można było też degustować kulinarne specjały regionalne.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna zdobyła  wyróżnienie w konkursie na „Najlepszą ofertę ekspozycyjną Polskiego Regionu” za najlepsze materiały promocyjne.
Partnerami Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej przygotowującej stoisko wojewódzkie byli: Miasto Konin i Powiat koniński oraz Miasto Wolsztyn.
Oferta wydawnicza WOT obejmowała foldery wizerunkowe i produktowe. Miasto Konin i powiat koniński przygotowali atrakcyjne materiały o turystyce kulturowej i wodnej, a także ofertę wakacyjnego wypoczynku nad jeziorami ziemi konińskiej. Przy ladzie Wolsztyna główne zainteresowanie budziła 20. Parada Parowozów, która odbywa się 27.04.br. Chętnie sięgano po materiały o całej Parowozowni i o mieście. Miasto Wolsztyn zapraszało na festiwal Czyste Country specjalnymi ulotkami.
Najlepiej odbierane przez publiczność były wydawnictwa ogólne – wizerunkowe regionu. Cieszyła ich możliwość zapoznania się z regionem. Uzupełniało to oferty hoteli. Największym zainteresowaniem cieszyły się tytuły: Kuchnia wielkopolska, Rozrywkowy i Zabytkowy Poznań, Turystyka biznesowa, Turystyka wiejska w Wielkopolsce, mapka atrakcji kulturowych, szlaki rowerowe. Wysoko ocenione przez odwiedzających były wydawnictwa Starostwa Powiatowego w Gnieźnie nt. nowego Szlaku Piastowskiego oraz inne tytuły z serii – Gnieźnieńska Kolejka Wąskotorowa, szlak św. Jakuba, Szlak mitów i legend, a z wydawnictw kulturowych WOT - Szlak kościołów drewnianych i Szlak cysterski.
Wyraźnie zauważone zostało zainteresowanie materiałami, które mogą posłużyć do organizacji indywidualnych wyjazdów do Wielkopolski, w szczególności szlakami kulturowymi.

Pozostałe aktualności